استاکر برقی

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعال
 

استاکر

استاکر دستگاه صنعتی مدرنی است که دارای یک دکل، یک جفت شاخک و ملحقات می باشد. این دستگاه به این دلیل که نوع لاستیک های آن از جنس پلی یورتان می باشد، برای استفاده در انبارهای سرپوشیده با کف صاف مناسب می باشد. از دستگاه های استاکر به واسطه نوع کاربری و عملکرد آن برای حمل و نقل و جابجائی پالت در کارخانجات، فروشگاه های زنجیره ای، کارگاه ها و انبارها استفاده می شود.

دستگاه های استاکر به دو صورت برقی و دستی در بازار عرضه می گردد. همان طور که از نام این دو دستگاه مشخص است تفاوت استاکر برقی و دستی در نوع عملکرد آن ها است؛ بدیهی است استاکر برقی نیروی حرکت خود را توسط باتری تأمین می کند و کنترل استاکر دستی توسط فرد اپراتور و با استفاده از پمپ های هیدرولیکی انجام می گیرد.

استاکر یونگ هاینریش آلمان

استاکرهای برقی یونگ هاینریش آلمان با تکنولوژی موتوهای پرقدرت سه فاز A3 و توانایی جابه جایی و حمل پالت 1تن تا 3 تن تا ارتفاع 6200 میلیمتر به سه دسته کلی به شرح ذیل تقسیم می گردند:

2.jpg
1-استاکر برقی پیاده رو یونگ هاینریش با مدل های EJC M / EMC / EJC / EMD / EJD / EJG :

استاکرهای برقی پیاده رو یونگ هاینریش آلمان جهت جابه جایی(چیدن) پالت های سبک در انبارهایی با راهروهای کم عرض (حدود 2/5 متر) و حمل پالت های 1 تا 2 تن مناسب می باشند.
عملکرد این نوع استاکرها برای استفاده اپراتورهای بی تجربه بسیار آسان بوده و برای کارکردن در مسافت های کوتاه (کمتر از 30 متر) مناسب می باشد.

ویژگی های استاکرهای برقی پیاده رو یونگ هاینریش آلمان:

-  مجهز به سیستم کاهش سرعت جهت افزایش ایمنی و حرکت در حالتی که دسته حرکتی در حالت عمودی باشد(مناسب برای راهرو های کم عرض)

-  قدرت مانور بالای این استاکر برقی با توجه به ابعاد کوچک شاسی و نیز کم بودن طول کلی دستگاه

-  شاسی بسیار مناسب برای فعالیت در مکانهای تنگ و محدود به واسطه طراحی بی نظیر

- این سری از استاکر های برقی دارای قابلیت استفاده ازباطری های ژله ای را هم دارا می باشند که بی نیاز از تعمیرات است.

3.jpg
2-استاکر های برقی پلتفرم دار یونگ هاینریش با مدل های ERC / ERD :

استاکرهای برقی پلتفرم دار یونگ هاینریش آلمان به سبب وجود پلتفرم که اپراتور می تواند روی آن بایستد، دارای موتور حرکتی قوی تری بوده که باعث می شود قدرت مانور این نوع دستگاه ها افزایش یابد و در نتیجه سرعت بیشتری داشته باشند. استاکر های پلتفرم دار برای جابه جایی و حمل پالت های 1200 کیلوگرم تا 2000 کیلوگرم و تا ارتفاع 6000 میلیمتر مناسب می باشد. برای مسافت نیمه طولانی با توجه به ایستادن اپراتور بر روی دستگاه مناسب می باشد.

انواع پلتفرم:
1-ثابت 2-تاشو

درحالت پلفرم تاشو به شکل زیر می باشد  :

مدل 1-داشتن پلت فورم زیر پای اپراتور و ایستادن اپراتور به بر روی آن     

مدل 2- جمع شدن پلت فرم زیر پای اپراتور و حرکت اپراتور به صورت پیاده همراه دستگاه که در این حالت با جمع شدن پلت فرم و پیاده حرکت کردن اپراتور برای فضاهای تنگ و محدود کارایی دارد.  

در حالت پلتفرم ثابت دیگر پلتفرم قابلیت جمع شدن ندارن و به صورت ثابت مطابق عکس زیر می باشد.

1.jpg
3-استاکرهای برقی نشسته یونگ هاینریش آلمان با مدل های ESC / ESD :

استاکرهای برقی نشسته یونگ هاینریش آلمان به واسطه ابعاد جمع و جور دستگاه برای راهرو های با عرض متوسط مناسب است و جهت قرارگیری صندلی اپراتور از پهلو  (همانند دستگاه ریچتراک) است و قابلیت جابه جایی پالت از 1400 کیلوگرم تا 2000 کیلوگرم تا ارتفاع 6200 میلیمتر را دارد.

با توجه به نشستن اپراتور روی دستگاه برای جابه جایی پالت ها در مسافت طولانی مناسب می باشند.

ویژگی های استاکرهای برقی نشسته یونگ هاینریش آلمان:

-نشستن اپراتور از پهلو روی دستگاه به منظور دید کامل و کاهش خستگی اپراتور

-صندلی راحت و قابل تنظیم بر اساس وزن اپراتور

- جلوگیری از حرکت دستگاه در سطوح شیب دار با سیستم(SpeedControl)

- وجود سیستم پدال ایمنی به جهت اطمینان از قرار گرفتن اپراتور روی دستگاه ، حداکثر میزان ایمنی را فراهم می کند